Duurzaamheid

Wat de PVV betreft is het goed om te streven naar rendabele en echt innovatieve oplossingen om ook in de toekomst concurrend te blijven. De PVV is van mening dat we na dienen te denken hoe we middels nieuwe technologien economische vooruitgang kunnen boeken maar ook het milieu kunnen sparen. Het is belangrijk dat duurzaamheid niet vooral alleen maar heel duur wordt voor de burgers. Veel burgers en ondernemers worden jaarlijks op allerlei manieren voor honderden euro's belast om duurzaamheidsdwang te bekostigen. Écht duurzame en rendabele ontwikkelingen zien wij graag tegemoet, maar overlastgevende, natuur-vernietigende en subsidieslurpende ontwikkelingen zoals windturbines zijn wij op tegen.

DE PVV ZOETERMEER Wil:

• Oplossingen die rendabel én duurzaam zijn.
  • Onze prachtige natuur en stadsparken beschermen;
  • Geen enkele windturbine erbij in Zoetermeer.
  • Onze inwoners beschermen tegen de forse kosten van de energietransitie.
  • Niet voorop lopen in de energietransitie. Het Rijk geeft ons tot 2050, echter heeft Zoetermeer zich reeds gecommitteerd aan 2040. Dit zorgt ervoor dat toekomstige en efficientere technologische ontwikkelingen gedeeltelijk aan ons voorbij gaan. Haastige spoed is zelden goed!