Duurzaamheid

Wat de PVV betreft is het goed om te streven naar rendabele en echt innovatieve oplossingen om ook in de toekomst concurrend te blijven. De PVV is van mening dat we na dienen te denken hoe we middels nieuwe technologien economische vooruitgang kunnen boeken maar ook het milleu kunnen sparen. Rendabel én duurzaam dus. Het is belangrijk dat duurzaamheid niet vooral alleen maar heel duur wordt voor de burgers. Veel burgers en ondernemers worden jaarlijks op allerlei manieren voor honderden euro's belast om duurzaamheidsdwang te bekostigen. Écht duurzame en rendabele ontwikkelingen zien wij graag tegemoet, maar overlastgevende, onrendabele en subsidieslurpende ontwikkelingen zoals windturbines zijn wij op tegen.

DE PVV ZOETERMEER Wil:

• Oplossingen die rendabel én duurzaam zijn.
  • De natuur zoals we die nu hebben beschermen, maar waakzaam zijn voor de aanleg van nieuwe natuur i.v.m. kosten.
  • Geen enkele windturbine in Zoetermeer. Die er al staan, moeten weg.
  • Kritisch zijn wat betreft duurzaamheids subsidies. Waar liggen kansen?
  • Geen geld uitgeven aan elektrische gemeentelijke voertuigen totdat deze aantoonbaar goedkoper zijn dan normale voertuigen.